Parafia Najświętszego Serca Pana Jezusa

Pana Jezusa

Sanktuarium Matki Bożej Błogosławionego Macierzyństwa

Wakacje w Węglówce

W dniach 19-22 sierpnia dzieci z naszej parafii pod opieką ks. Jakuba Kopystyńskiego i trzech pań opiekunek wybrały się do Węglówki.

We wtorek nasza nieduża grupa wyruszyła z parkingu już o godzinie 8.00 do Węglówki. Podróż przebiegła spokojnie, gdy dotarliśmy na miejsce rozpakowaliśmy się. Od pierwszego dnia trwała zacięta walka o plusy w ramach konkursu „Na dobrą duszę wyjazdu”. Wieczorem poznaliśmy obowiązujące zasady i siebie nawzajem.

Następnego dnia wyjechaliśmy na wycieczkę do Szczyrzyca . Tam ks. Jakub odprawił Mszę Świętą w zabytkowym kościele ojców cystersów. Później odwiedziliśmy muzeum klasztorne pod opieką kleryka Antoniego. Oglądaliśmy starą broń, zbroje, księgi i szaty liturgiczne cystersów. Następnie wyruszyliśmy na Górę św. Jana po drodze mijając sady pełne jabłoni. Wróciliśmy do ośrodka zmęczeni, ale i zadowoleni z wycieczki. Po kolacji odbył się pokaz filmowy, na którym wspólnie obejrzeliśmy „Krainę Lodu”.

Czwartek od rana zapowiadał się deszczowy nasza grupa na przekór pogodzie po śniadaniu rysowała, malowała i wycinała z papieru nasze wspomnienia z wczorajszej wycieczki. Plakaty, które powstały powiesiliśmy na jadalni, aby umilały nasz pobyt . Po południu pogoda pozwoliła na krótki spacer po okolicy i do sklepu. Wieczorem panie opiekunki zorganizowały quiz z wiedzy o naszej grupie, następnie po Mszy Świętej odbył się pogodny wieczorek połączony z grillem, pomimo pochmurnej pogody dobrze się bawiliśmy.

Piątek pogoda była łaskawsza i zaświeciło piękne słońce. Dzięki temu udało nam się rozegrać „Baloniadę”. Śmiechu i wody było co nie miara. Korzystając z pogody zrobiliśmy własnoręcznie różańce z koralików na rozłożonych kocach na polu. Po obiedzie niestety zaczęliśmy się pakować, odbył się apel podsumowujący nasz wyjazd i ruszyliśmy z powrotem do Krakowa.

Kończąc, na naszym wyjeździe nie było czasu na nudę, a jak ktoś się nudził to tylko w „pocie czoła”. Teraz zapraszamy do obejrzenia naszych wspomnień w galerii zdjęć i zapraszamy za rok!

Schola - Dzieci Maryi

Dziecięca schola muzyczna „Dzieci Maryi”

Zapraszamy do włączenia się w śpiew dzieci od najmłodszych lat!

Spotkania w piątki o 17:00 i w niedziele o 11:15.